סערת התקציב: הדרישה של גנץ ותגובת לשכת רה"מ

מוטי הלפרין No Comments on סערת התקציב: הדרישה של גנץ ותגובת לשכת רה"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ דורש הערב (ראשון) לבטל את ישיבת הממשלה שתתקיים מחר לשינוי תקציב המדינה, בעקבות חלוקת הכספים הקואליציוניים.

כצפוי, ראש האופוזיציה, יאיר לפיד גיבה אותו: "מברך את השר גנץ על התגייסותו לעצירת הכספים הקואליציוניים שסמוטריץ' מנסה להעביר בזמן שמדינת ישראל נלחמת על חייה ומאות אלפי אזרחים מפונים מבתיהם. שרי ממשלת ישראל, מה עובר עליכם? מתי תפנימו שאנחנו במלחמה?"

בלשכת ראש הממשלה הבהירו כי מחר יובא לממשלה תקציב חסר תקדים של 30 מיליארד שקלים לחודש וחצי, שעונה על צרכי המלחמה. "התקציב יתן מענה מלא לצרכים של צה״ל בהגנה ובהתקפה, ידאג למשפחות החטופים, הפצועים, החללים והנרצחים, למשפחות המפונים בבתי המלון וההארחה, ויבטיח שכלכלת ישראל תמשיך לעבוד ולשגשג".

עוד נמסר, כי "התקציב ידאג לתמיכה בחיילי וחיילות מילואים, למנהלת תקומה לשיקום היישובים, לעסקים שנפגעו, לכיתות כוננות ולצרכי הבריאות, הרווחה והחינוך של כל אזרחי ישראל".

לאור הטענות של גנץ ולפיד, בלשכת ראש הממשלה הבהירו: "כבר נעשה קיצוץ של למעלה מ-70% בכספים הקואליציוניים, 1.6 מיליארד שקלים, ומה שנותר נועד לצרכים אזרחיים כמו משכורות של מורים ולא לשום שימוש פוליטי. הוויכוח הפוליטי עומד על כאחוז אחד מסך כל התקציב".



0 תגובות